Tajkun u velikim problemima: Šolaku sad država kriva što „njegove“ televizije N1 i Nova S nemaju, ama baš nikakav uticaj na srpsku javnost!?!

Tajkun, Draggan Šolak,  koji je za desetak godina od vlasnika radionice iz Kragujevca došao do vlasnika, sada suvlasnika, najvećeg regionalnog kablovskog operatera vrednog tri milijarde dolara ogladio se iz svog novog sedišta, iz Amsterdamu. U  poslednjem saopštenju iz amsterdamske kancelarije Junajted grupa, na čijem je čelu, žali se da srpska "vlast ima samo jednu metu".  

Državni vrh nema druga posla nego da vodi hajku protiv sirotog Šolaka i njegove kompanije koja "drži" televizije N1 i Nova S i još tridesetak drugih tv kanala. Šolak takodje drži, preko SBB, i monopol u poslovima "kablovske distribucije" sa 55 odsto tržišta u jednom od najprofitabilnijih biznisa danas. Kako se dolazi do tolike moći za relativno kratko vreme nema drugog odgovora do "mutnim poslovima". 

Ali ostavimo to po strani njega to danas ne brine. Šolak "brine" o tome da "gradjanska Srbija bude objektivno informisana" a to valjda jedino može da osigura njegova TV N1 i njeno pojačanje Nova S. Zato se u saopštenju Junajted grupe insistira na njihovim "profesionalnim standardima", "istini", "objektivnosti"... Da li je obmana, predrasude ili neznanje nije ni bitno ali stvari stoje sasvim drugačije čak i po internim istraživanjima i izveštajima upravo ovih medija !

Tamo sve pršti od neobjektivnosti i pristrasnosti. Tako tvrde stručne analize o programu N1, rađene na zahtev rukovodstava KKR, jednog od suvlasnika i CNN čija je N1 regionalna ispostava.

Naime kada se namnožile pritužbe i posumnjalo da uprava Junajted grupe na čijem je čelu Dragan Šolak vrši veliki uticaj na uredjivački tim i uredjivačku politiku TV N1, na njenu  neprofesionalnost i neobjektivnost u maju 2018.  angažovan je nezavisni britanski medijski ekspert Džejms Harding da "istraži slučaj".

U Hardingovom izveštaju iz 2018. godine, kako su preneli i neki naši portali, izneti su "izrazito negativni zaključci" o uređivačkoj politici beogradskog studija TV N1, kvalifikujući je kao "neizbalansiranu, neobjektivnu i neprofesionalnu" zbog izrazitog "antivladinog stava i naklonjenosti samo jednoj strani".

U to vreme i CNN - ov stručnjak Brent Sadler koji je bio angažovan na N1 je  rukovodstvu CNN ukazao da N1 pod uticajem Šolaka krši novinarske kodekse i otvoreno se stavlja u funkciju pojedinih srpskih opozicionih struktura u Srbiji.

U svetlu "Hardingovog izveštaja", nezadovoljstva uredjuvačkom politikom,  nemogićnosti da na nju ozbiljnije utiče a sa druge strane ozbiljnog "uticaja" linije "Djilas - Šolak - Ćosić" na takvo stanje, Brent Sadler je u aprilu ove godine podneo ostavku na mesto direktora Uredjivačkog kolegijuma TV N1 i napustio beogradsku redakciju.

I sada, posle svega Dragan Šolak je uzeo da "popuje" o medijskoj objektivnosti. Ko o čemu, tajkun o poštenju...
Akcebet
- Restbet - Trendbet