Državni revizor ustanovio je „sumnjive radnje“ u poslovanju RTS-a u prošloj godini. Pod sumnjom su „poslovi“ u ukupnom iznosu od najmanje deset milona evra ! 

Radio televizija Srbije, na čijem je čelu već petu godinu Dragan Bujošević, sprovela je prošle godine nepravilno javne nabavke u iznosu od 439 miliona dinara bez PDV-a, konstatovala je Državna revizirska institucija u Završnom izveštaju za prošlu godinu. U izveštaju se navodi da je kontrolom poslovanja ustanovljeno  i da RTS u budžet nije uplatio 768 miliona dinara od dobiti za 2017. godinu.

Menadžment RTS, koji se na sva usta hvali uspešnim poslovanjem, najviše je kršio zakon u postupcima javnih nabavki. Iza ovakvih ocena obično se kriju netransparentni postupci, koji ostavljaju prostora za najraznovrsnije mahinnacije. Revizor je takodje ustanovio da u poslovima vrednim najmanje 73 miliona dinara postupak javne nabavke nije uopšte ni sproveden !!?

„Nepravilnim obračunima“ Javni servis je, kako je utvrdila revizija, selektivno povećao zarade za više od 250 miliona dinara. Zna se inače da najveći deo zaposlenih u RTS ima ispodprosečne plate ali da generalni direktor ima pozamašan  fond ( procenjuje se na više od 25 miliona dinara mesečno ) za nagradjivanje „svojih ljudi“. 

Pošto je „zec isteran iz Takovske“ iznenada se oglasio i menadžment sa namerom da „obavesti javnost o svom poslovanju“. Logično je pitanje Gde su do sad bili i kako to da se ranije nisu setili da kao javna ustanova obaveštavaju javnost o svom poslovanju.  U šturom i za javnost uvredljivom obaveštenju od nekoliko rečenica inače nema ničega.

Javni medijski servisi su po definiciji „kontrolisani od javnosti“ i odgovorni javnosti. U ozbiljnim evropskim Javnim medijskim servisima ustaljena je odavno praksa da se izveštaji o godišnjem poslovanju redovno objavljuju i publikuju na kraju budžetske godine. Naša javnost to još nije doživela a sa ovakvim menadžmentom  tome se ne može ni nadati.

Generalni direktor koga nisu za džaba prozvali „žuti Bujke“, ( akcenat je na „žuti iz više razloga ) raspolaže sa najvećim budžetom u istoriji RTS ! Ukupan iznos koji se u kasu slije od Vladinih dotacija, pretplate i marketinga dostiže 110 miliona evra !!! U poslednjim „Tijanićevim godinama“ na čelu Javnog servisa godišnji budžet nije prelazio 70 miliona evra. 

Sticajem okolnosti, pre svega vladinom dobrom voljom i dotacijama „žuti Bujke“ je došao na čelo kuće kada je ona počela da staje na noge. Zajašio je osedlanog konja i uživeo se u ulogu medijskog bega. Sa svim diskrecionim pravima na „sto milona evra“ već godinama glumi top menadžera krckajući tudje sa uzrečicom „ma zabole me“. 

Da nešto smrdi oko „top menadžera“ postalo je jasno kada su počeli da ga napuštaju najbliži saradnici iz Upravnog odbora. Najpre je otišao Nebojša Krstić, zatim Zoran Panović, početkom ove godine iznenada a neposredno pre ulaska revizora u RTS i zamenica Ivana Miković koja je kuću „debelo zadužila“.. Predsednik UO profesor Vladimir Vuletić nije otišao ali je pred kraj prošle godine javno pozvao državnog revizora da ispita poslovanje RTS, čitaj D. Bujoševića.